vineri, 20 februarie 2015

Vacanta in 2 la Viena part I

     Revenind la ideea de vacanta si pentru ca tot vine cu pasi repezi Pastele,vacanta de 1 Mai si concediul in vara pentru unii,am ales sa va povestesc experienta noastra din  Viena.
   Viena am vizitat anul trecut in Octombrie ce-i drept,dar a fost superb.Rezervarile au fost facute inca de la inceputul anului 2014,in luna Februarie.Si cum stiti prea bine ,eu obisnuiesc sa fac totul din timp si sa aleg cu grija cazarea.Am intrat pe booking.com si am cautat cele mai bune oferte de cazare la preturi accesibile.
  Am gasit o oferta de cazare foarte interesanta:4 nopti/5 zile 200 euro,intr-un apartament cu 2 camere,bucatarie ,in regim self-catering.Royald Living Apartements Vienna ,Knöllgasse 30, 10. Favoriten, 1100 Viena, Austria.Pentru mijloc de transport ,noi am ales masina personala.Pana in Viena sunt 1059 km conform distanta.ro si am ales traseul astfel:Bucuresti-Sibiu-Deva-Arad-Budapesta-Viena.Pentru a nu fi obositi,mai ales ca am avut un singur sofer,am ales sa fac cazare si pentru o noapte in Arad ,tot prin booking.com la Hotel Restaurant Anna,iar la intoarcere la Deva,la o Pensiune.
Hotel Anna avea si micul dejun inclus in pret si mi s-a parut avantajos.
Centru oras Arad
Tin sa va precizez ca mi-a placut destul de mult cum arata orasul Arad,iar cladirile din centru par bine intretinute.
Costurile pentru motorina pana la Viena nu au fost ridicate.Am alimentat din Bucuresti la plecare si din Budapesta.2 plinuri si jumatate dus- intors Bucuresti-Viena.
Odata ajunsi la Viena am apucat sa ne cazam si am inceput sa exploram imprejurimile.
Mai jos o sa vedeti poze din apartamentul rezervat pentru cazare.






Hofburg Imperial Palace






 Am gasit Viena intr-un moment in care totul era in reabilitare,reamenajare si schimbare la fata ca sa zic asa.Cred ca se pregateau pentru Eurovision 2015,cand aici o sa ajunga multi turisti din lumea intreaga si se pregateau sa ii primeasca asa cum se cuvine.
 Din prima clipa in care am luat contact direct cu strazile din acest oras minunat mi-am zis in sinea mea ca lumea sigur e mai linistita si mai relaxata aici.Noi am ales sa ne plimbam mai mult pe jos si sa nu folosim masina.Ne-am achizitionat chiar si un Vienna Pass Card,cu acces nelimitat pentru 72 ore la transportul public,tramvai,metrou,autobuz.Imi aduc aminte ca am platit cu cardul la unul din chiseele special amenajate.Cred ca am dat pentru 2 astfel de pass-uri de 30 euro(daca imi aduc bine aminte).
   Pot sa va spun impresiile mele legate de acesta mini-vacanta :am ramas uimita si multumita de precizia cu care transportul public isi facea datoria si totul mergea ceas,dupa ceas,la fix.Mi-au placut cladirile vachi si bine intretinute.Orasul merita vizitat,toate obiectivele turistice sunt absolut superbe,dar dupa cum v-am povestit si in alte postari,eu nu sunt genul care sa mearga cu turma si sa stea la coada sa cumpere bilete sau chestii de gen.Asa ca pot sa va spun un secret:am vazut Viena altfel.Am calatorit cu tramvaiul 1 de la un capat la altul;am taiat orasul in doua si ne-am plimbat,ajunand intr-un final la unul dintre cela mai mari si mai frumoase parcuri de distractie pe care l-am vazut in viata mea.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu