vineri, 30 ianuarie 2015

Trebuie sa ai curajul sa traiesti propriul adevar

Important in viata este timpul.


    Timpul ce trece nu mai poate fi adus inapoi si ajungem dupa multi ani intr-un punct critic in care ne rugam si ne targuim sa mai avem putin timp.Atat de mult ne rugam sa mai avem timp,incat nici nu analizam ce am facut de-a lungul vietii cu tot timpul pe care l-am avut la dispozitie.
    In seara asta,o seara de vineri,ca oricare alta,am ales sa fac ceva ce nu am mai facut de ceva timp,anume sa deschid internetul si sa caut pe pagina mea preferata de documentare filme online ceva sa vizionez.Am ales sa vizionez un documentar despre dominatia bancilor in economia mondiala,despre dorinta de a controla popoare si culturi,dar si dorinta de a subjuga natiuni prin obligativitatea de a actiona asa cum le este impus.Am ramas profund uimita si dezamagita de cat de multa rautate exista in lume.Stiu ca nu suntem o lume perfecta,nu suntem niste creaturi perfecte,dar cruzimea cu care unii actioneaza cu bunastiinta si cu care distrug natiuni si dezbina popoare parca m-a revoltat.Pot sa va recomand documentarul respectiv cu mare drag:"All wars are Bankers wars"
  Ce facem cu timpul nostru si cu vietile noastre?
  Cum reusim mereu sa cadem in pacat,in ignoranta?Am ajuns oameni rai,oameni care nu realizeaza ca nimic nu se rezuma la bani.La finalul vietii nu luam cu noi nici bani,nici case,nici masini,ci doar amintiri.Amintiri cu locuri dragi,persoane iubite si momente frumoase.Intr-o lume ideala ar trebui sa reusim sa le facem pe toate si sa le avem pe toate fara a rani,dar cum lumea ideala nu exista,atunci nu ne ramane decat sa speram si sa visam sau sa incercam sa ne cream lumea ideala cu riscul de a gresi,de a rani sau de a nu face lucrurile chiar pe placul celor din jurul nostru.
   Timpul nostru acum se rezuma la cateva lucruri esentiale:munca/job,casa,masina,bani.Trebuie sa ai curajul sa iti traiesti propriul adevar.
   Daca am reusi sa intelegem ca tot ceea ce ne insoteste si ce distrugem astazi nu mai putem repara maine sau in oricare alta zi,atunci am incepe sa schimbam lumea.Vorbele,faptele ne tradeaza si sfarsim prin a ne intreba unde am gresit,unde s-a gresit si cine este vinovatul.Cautam vinovati in alte parti,cautam sa dam vina pe altii si cel mai rau:cautam scuze.Si asta se vede in trecerea timpului.Timpul este crud,nemilos si lasa urme adanci in sufletele si pe chipurile noastre.Vrem sa credem ca noi(oricare am fi sau oricum am fi)putem sa trecem neatinsi si nevatamati in fata TIMPULUI,dar de fiecare data primim lectii crunte de la viata si de la timp;palme ce ne pot trezi sau ne pot face sa lesinam de durere in fara crudului adevar.
  Tot ce am scris si tot ce am incercat sa spun aici,in aceste randuri se aplica in fiecare aspect al vietii noastre,de fapt chiar se pot aplica celor care sunt intr-o relatie toxica,celor care incearca sa isi revina dupa o relatie sau celor care incearca sa inteleaga legatura lumii exterioare cu starile degradante ale societatii in care traim.Viata nu este niciodata corect si nu este facuta sa ne plangem de mila,dar am fost lasati cu capacitatea de a invata si a ne redresa comportamentul.Important este sa ne dam seama daca ne dorim schimbarea sau ne dorim sa ramanem in aceeasi stare de confuzie si ignoranta.



  Cam atat am avut de spus astazi,dar o sa revin si cu o continuare ,o mica revelatia data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu