miercuri, 22 aprilie 2015

Pasiune si timp...

    Astazi o sa indraznesc sa va scriu un articol despre handmade,despre pasiune de a face ce iti place si pasiunea de a crea ceva cu mainile tale.
    Dupa cum va spuneam,in derulare am un nou proiect ce imi ocupa destul timp.Este vorba despre Cutii bijuterii lucrate manual.Pot sa va povestesc cum a inceput totul:de cand ma stiu mi-au placut lucrurile simple,lucrurile personalizate si cele handmade.Asa am ajuns si sa invat intai cum sa lucrez aceste cutii,ce materiale trebuie sa folosesc si cat de multa rabdare trebuie sa ai pentru a aduce in fata clientului,privitorului un produs finit perfect sau aproape perfect.
  Inainte de aceasta noua pasiune oriunde ma uitam intr-un magazin handmade real sau virtual, pe scurt, oriunde avem  contact cu un obiect handmade, ma  gândeam  prima şi prima dată la pret. Eram printre cei multi care  judecau acest aspect  si care credeau  ca munca fizica si orele pierdute nu justifica pretul x. Puţini ştiu ce se află în spatele unei cutii de bijuterii lucrate manual, de exemplu.Putini stiu diferenta dintre un lucru handmade si un produs  lucrat in serie,intr-o fabrica ,undeva in China,unde nu se fac produse unicat,ci se scot pe banda rulanta sute de astfel de produse,considerabil mai ieftine,deoarece sunt produse in masa,in cantitati industriale.
 Apoi am inceput usor ,usor sa invat ce insemna handmade si am vazut cat de multa munca si pasiune se pune intr-un singur obiect.Investesti bani,materiale,pasiune,timp si ore ce trec asa de repede si nici nu stii cand ceasul arata ora 00.00.
Deocamdata lucrez doar cu lemn usor:fag,pin,dar am in gand sa incept sa lucrez cat mai mult si pe sticla si sa incep si cu decoratiuni interioare lucrate manual(lustre,obiecte de bucatarie ,diverse).Insa,pana atunci vreau sa va incant pivirea cu cateva creatii handmade deja vandute clientilor:





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu